GULD!!

Idag spelade vi som sagt innebandy DM.
MATCH 1: Mot jag vet inte vilka 5-0 till Rönnby (oss)
MATCH 2: Mot Köping 5-0 till Rönnby (oss)
SEMI: Mot Per Ols 4/5-1 (tror jag) till Rönnby (oss)
FINAL: Mot Köping 10-0 till Rönnby (oss)
10-0 i finalen!! :o
Snacka om att vara okoncentrerade eller vad man ska säga.
Vi var överlägsna faktiskt.
Bra spelat allihopa :*
Jag gjorde ett mål, och tydligen gjorde jag en jätte konstig min då :( typ en rund mun och med handen som YES typ hahaha, föresten det där var inte kul...
Nu sitter jag framför tvn och tittar på Så mycket bättre.




Ha en skön kväll! Det blir nog ett eller två inlägg till idag :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

skulle vi länk byta idag? : )

2011-11-14 @ 21:53:49
URL: http://linneajohnsson.bloggplatsen.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0