Nästan klar...

Nu är jag nästan klar med spanska läxan eller ja, jag kan integ mer på den... fick hjärnsläpp.
Jag frågar läraren imorgon.
As bra bild också me jag orkar inte ta fram kameran och de...
Nu kom jag på att vi har matte läxa också... fast den är till fredag så den hinner jag nog göra :)
Vi har typ inte haft några läxor alls och helt plötsligt drunknar jag i dom, okejokej det är 2 men ändå. :) + att på fredag ska SO gubbarna vara klara.
I morgon är det öppethus och då ska jag och Estelle vara nere i hörsalen och visa upp våran produkt för alla föräldrar på hela skolan :S
Vi har haft projekt i två veckor och man skulle uppfinna en ny sak, jag och Estelle uppfann en RTB (går inte in på detaljer) och vi gick vidare i klassen sen i "draknästet" så nu är vi med och tävlar om att vinna i hela skolan. :D Det är vi och två grupper till!!! °.°
----
haha :D ha en skön kväll :D

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0